Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2014. 02. 12.

Török gasztrohónap a Török Kulturális Központban

A Yunus Emre Török Kulturális Központ (1062 Budapest, Andrássy út 62.) februári gasztronómiai programsorozata „Az imám elájult, avagy a török gasztronómia titkai” címmel a szultánok konyháját megidéző előadással indult.
Az érdeklődők február 15-én főzőkurzuson vehetnek részt egy török séf vezetésével,


majd 22-én kerámia workshop keretében ismerkedhetnek meg az izniki kerámiával,


de filmvetítés is színesíti a sort.

A gasztrohónapot nagyszabású török vacsora zárja a 13. századi Yunus Emre misztikus költő versei ihlette designnal körítve.

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Óh, csak egy kicsit laknánk közelebb!
A ház Ura áradozott a Török konyháról-csak mert Ő evett OTT olyat! :)))

Palócprovence írta...

Igen, a török konyháról csak áradozni lehet. :)