Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2017. 01. 06.

Calavera


Kedvelem a mexikói konyhát, így egyáltalán nem volt ellenvetésem, amikor a lányom a Calavera étterembe hívott ebédelni. Annál is inkább, mert már régóta terveztem, hogy ellátogatok erre a hangulatos helyre.


Kezdésnek egy tequilás koktéllal indítottunk (egyébként 50 tequila van a kínálatukban). Amíg az ételünk elkészültére vártunk fűszeres popcornt csipegettünk, majd következett a remek és bőséges csirkés quesadilla guacamoléval és paradicsomos rizzsel.


A chili szószokból kedvünk szerint válogathattunk. 


Érdemes Újpestre látogatni egy csipetnyi Mexikó kedvéért, na meg a kedves és figyelmes kiszolgálás miatt is! Én még biztosan többször visszatérek ide, hogy végig kóstoljam az étlapot.

Nincsenek megjegyzések: