Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2017. 04. 01.

Pestós Bavette, avagy ebéd 10 perc alatt


A bavette véletlenül landolt a kosaramban, a spaghettis dobozok közt bújt meg, észre se vettem, csak leemeltem a polcról. De ha már így adódott, a hűtőben várakozott egy kis bazsalikom pestó. Isten és persze a genovaiak is egymásnak teremtették őket. A bavette, ez a lapos spaghetti, a genovaiak találmánya, kimondottan a pestóhoz fejlesztették ki.


Hozzávalók személyenként
  • 8 dkg száraz bavette (Barilla)
  • 1 evőkanál Pest alla Genovese (Lidl)
  • a tésztafőzéshez forrásban lévő sós víz
Dobjuk a tésztát a forrásban lévő sós vízbe és főzzük 8 percig. Szigorúan 8 percig (al dente). Szűrjük le, keverjük össze a pestóval és ... együk meg. Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések: