Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2010. 07. 23.

Nyárson sült füstölt tofu

A legjobb a szabadban grillezve elkészíteni, de szükségből serpenyőben is sülhet.


Hozzávalók

  • füstölt tofu
  • cukkini
  • paradicsom
  • hagyma
  • fűszerek ízlés szerint
  • néhány kanálnyi olaj
  • nyársak
A közel azonos méretűre darabolt hozzávalókat felváltva bambusznyársakra húztam. (A nyársakat beáztathatjuk előtte vízbe, így garantáltan nem fog meggyulladni.) Az olajba kevertem a fűszereket és megkentem vele a felnyársalt sütnivalót. Minden oldalát átsütöttem és a nyárssal együtt tálaltam.


Nincsenek megjegyzések: