Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 11. 03.

Pakkot kaptam Svédországból

Mostanában meglep, ha a dolgok úgy mennek, ahogy menniük kellene. Ahogy most is.

Történt ugyanis, hogy vettünk egy kinyitható kanapét. Az első kinyitás alkalmával szétesett benne a két lényeges kis alkatrész közül az egyik (valószínűleg gyári hibás volt), így az előtt vált használhatatlanná a kanapé, hogy egyáltalán használtuk volna. Elzarándokoltam a vevőszolgálatra, ahol megnyugtattak: rögtön megrendelik  a kütyüt, postázzák nekem, egy hét múlva megkapom. Hittem is, meg nem is. Eltelt az egy hét, és napra pontosan csöngetett a postás. Megérkezett a csomagom Svédországból!


Egy számomra tökéletes világban mindig ilyen lenne a problémamegoldás: gyors, pontos és hatékony.

2 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Ilyen csak a mesében van és Svédországban!
Mindig bámultam, hogy mennyire precíz, vevő központú ott a kereskedelem és minden egyéb szolgáltatás.

Palócprovence írta...

Az IKEA-n keresztül már nálunk is van! :)