Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2012. 06. 27.

Hűsítő ajánlatok

Egész évben szeretem a fagylaltot, még a karácsonyi asztalnak is elmaradhatatlan része, de kétségtelen, hogy a nyár az igazi szezonja. Otthon is könnyedén elkészíthetőek, és még fagylaltgép sem kell hozzá feltétlenül. Néhány változat a kedvenceim közül.

Főzött fagylaltalapból kiindulva:

Rózsafagylalt



Tiramisù



Csokifagyi



Bodzafagyi



Baci fagylalt



Vaníliafagylalt



Parfé:

Gránátalmás fagylalt



Sorbet:

Levendulás sorbet



Jégkrémtorta:

Málnakrémes jégkrémtorta




2 megjegyzés:

Eszter/SubRosa írta...

Ó, micsoda ízek! A levendulás és a rózsás a kedvencem! ( bár a tej alapú főzött fagyikat nem szeretem) Mit gondolsz, a levendulás átalakítható rózsássá?- nem lekvárral, esetleg rózsavízzel.

Palócprovence írta...

Igen, jó ötlet. :)