Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 12. 10.

Advent 3. vasárnapjára: Francia csokoládés roládok

A csokoládé hangulatjavító hatásáról már sokan sokat írtak, mi egyszerűen csak élvezzük a csokoládét. 


A tekercs tésztájában étcsokoládé, a krémben pedig fehér csokoládé van.


Recept: itt


A karácsonyi fatörzs egy szelet karácsony és persze tömény csokoládé. Recept itt.

5 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

A fatörzs receptet nem lehet megnézni, mert nem publikus :((

Palócprovence írta...

Javítottam. Köszi, hogy szóltál!

Nóra írta...

Kedves Palóc Lány!
Köszönöm az élménydús blogot, a recepteket. Az én szívem is hevesebben dobog, amikor Palócföldről olvasok, hallok. Bár nem ott születtem, Parád-Sándorrét örökre beépült a szívembe(5 évig éltem ott).
Szép Karácsonyt!
Nóra

Palócprovence írta...

Nóra, köszönöm szépen, és Neked is szép Karácsonyt! :)

Messzenéző Minyon írta...

Köszi!