Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 12. 01.

Blogszülinap

Ismét eltelt egy év, így ma 3 éve indult útjára a Palócprovence.


4 évvel ezelőtt, jóval mielőtt elindult volna a blog, írtam egy szakácskönyvet a lányomnak, kedvenc receptjeit gyűjtve csokorba - a könyv 1 példányban meg is jelent :). A blog e kötet folytatásaként kezdte, azonban jócskán túlnőtt önmagán. Röviden a 3 év mérlege: 700 bejegyzés, közel 1 millió oldalletöltés, látogatók 116 országból. Különösen ez utóbbi a meglepő a számomra, hiszen magyarul írom a blogot...

Köszönöm Mindenkinek a kitüntető figyelmet!




10 megjegyzés:

Monika írta...

Isten éltessen blogoddal együtt!!!!Nagyon szeretek én is Hozzád járni.Jó,hogy eszembejuttatad,én is el kezdtem a lányomnak egy receptkönyvet írni, be kell fejeznem.:)

M@rti írta...

Gratulálok, szép, igényes blog, öröm ide visszajárni!

Mjudit írta...

Kedves Palócprovence!
Nagyon boldog blogszülinapot !
Nagyon szeretem a blogodat,jó benézni hozzád!

Seafalcon írta...

Isten éltesse az óvódáskorú, de főiskolai szintű kicsikét!
meg téged is, hogy sokat írhass épülésünkre!

noraletta írta...

Gratulálok! Nagyon szívesen olvasom a blogot!

Palócprovence írta...

Mindenkinek köszönöm szépen! :))

duende írta...

Boldog szülinapot! :) Jó hogy megint sűrűbben vagy! Köszönöm a sok szép adventi ötletet, jó volt csemegézni belőlük! :)

Palócprovence írta...

Duende, én köszönöm! :)

Messzenéző Minyon írta...

Mi köszönjük a blogot!

Palócprovence írta...

:))