Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 12. 28.

Vad Magyarország - A vizek birodalma

Nem vagyok egy nagy természetfilm-rajongó, de van egy film, amit bátran ajánlok a hozzám hasonlóknak is - a természetfilmeket szeretőknek pedig egyenesen kötelező: Vad Magyarország - A vizek birodalma. Török Zoltán filmjében négy évszakon át követhetjük nyomon egy rétisas család és egy vidra életét. Mindez csak kerettörténet, bár ez sem lenne kevés. A 20 helyszínen forgatott gyönyörű felvételek megmutatják, amit sokan talán nem is sejtenek, hogy milyen csodálatos élővilág vesz körül minket itt, Magyarországon.

Az eddig csak moziban vagy DVD-n látható filmet végre az m1 is műsorára tűzte december 30-án, pénteken 18.30-kor. Ismétlés vasárnap 10.10-kor. Érdemes megnézni!


4 megjegyzés:

Katalin írta...

dejó hogy mondod, Nélküled nem is vettem volna tán észre

okvetlen meg fogom nézni, nagyon szeretem az ilyesmi filmeket

ÉvaZsuzsanna írta...

Köszönjük, épp most akartam mozijegyet rendelni, de így itthon nézzük meg!

Marika írta...

Köszönöm a bejegyzést! Feltétlenül megnézzük a családdal, és fel is vesszük!
Boldog új évet kívánok neked és egész családodnak! Jövőre is várjuk a finomabbnál finomabb ételeket tőled!
Marika

Turák Kinga írta...

már régóta vártuk!!! nagyon jó volt, bár azt hittem, h más tájegységek vadvilágát is bemutatja! Felvétel elmaradt, de talán az m1 archívumában még látható! És boldog új évet kívánok!!!