Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 12. 11.

Habcsók

A habcsók masszája ugyanúgy készül, mint a habkarikáé, csak a formázása eltérő. 


Tetszés szerint színezhető vagy ízesíthető, csak arra figyeljünk, hogy ne lágyítsa el a masszát. Szárítása megegyezik a habkarikáéval. A recept itt olvasható.
A habcsókokból akár egy ilyen kis karácsonyfát is összeállíthatunk.

2 megjegyzés:

Judóca írta...

Szépek a habcsókjaid és nagyon ötlet a belőlük készült karácsonyfa.
Most találtam a blogodra és nagyon tetszik minden amit eddig olvastam benne! Vannak receptek amiket néha és is készítek és vannak amikre halványan emlékszem gyermekkoromból . Biztosan sokszor fogok még nézelődni Nálad!
Üdvözlet

Palócprovence írta...

Köszönöm és gyere máskor is! :)