Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2012. 03. 29.

Kókusztejes málnaturmix

A málnaszezonra ugyan még várni kell egy kicsit, de ehhez a turmixhoz a fagyasztott málna is tökéletesen megfelel, és a kókusztejjel együtt garantáltan a meleget idézi.


Hozzávalók személyenként
  • 2 vagy 3 dl kókusztej (attól függően, mennyire sűrűre szeretnénk)
  • 10 dkg málna (fagyasztott is lehet)
  • ízlés szerinti mennyiségű cukor vagy egyéb édesítőszer
A kiolvadt málnát turmixoljuk össze a kókusztejjel és a cukorral.

3 megjegyzés:

Mági írta...

Szeretem. Egészségedre.
Nézz be hozzám, díj vár Rád.

Mági írta...

Játékra invitállak, nézz át hozzám, ha van kedved...

Palócprovence írta...

Köszönöm szépen a stafétát! :) Egyébként is terveztem egy hasonló receptajánlót.