Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2010. 09. 06.

Csajos napok

Az újabb egyetemi év kezdete előtt néhány napot még együtt töltöttem a lányommal. Nyakunkba vettük az országot, hogy üdülési csekkjeinket elverjük. Sikerült. Pécs, Harkány, Baja, Kalocsa volt az útvonal.



Bár az időjárás nem volt túl kegyes hozzánk és több bosszúság is ért minket, de ennek ellenére remekül szórakoztunk, igyekeztünk mindennek a vicces oldalát nézni. A városnézések mellett áztattuk magunkat a büdös vízben, megpihentünk egy-egy masszázs alatt, jókat ettünk, vásárolgattunk, na és persze ami a lényeg - sokat beszélgettünk.

6 megjegyzés:

gondaanyu írta...

Kalocsán voltatok meg Baján? Kár, hogy nem napsütésben, Baja egy igazi mediterrán jellegű város olyankor, mindig 5 fokkal melegebb van, mint máshol.

Tavaly egy teljesen hasonló fotót csináltam erről a szökőkútról, nagyon szép, nekem nagyon tetszik.

Szemi írta...

Az biztos, hogy az idén az időjárás sajnos nem kedvezett a nyaralni vágyóknak. A 2-3 hétig tartó 40 fokos hőségtől eltekintve elég esős,hűvös volt az időjárás.

De nagyon szép helyeken jártatok, és ahogy írtad is, a lényeg abban van, hogy együtt voltatok!

/Ez a szökőkút tényleg csodaszép!/

Muffin...♥ írta...

yes....Pécs az Én városom:o)

puszi és ölelés.

Palócprovence írta...

Gondaanyu, szerencsére már napsütésben is jártam régen arrafelé. :)

Palócprovence írta...

Szemirámisz, így igaz! :)

Palócprovence írta...

Muffin, Pécs nekem is nagy kedvencem! :)