Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2016. 09. 02.

Három jó dolog a spagettin


Három jó dolog a ... spagettin. Citrom, fokhagyma, petrezselyem - citromos spagetti Amalfi módra (Spaghetti al limone d'Amalfi).




Szeptember ide vagy oda, még kapaszkodom a nyárba. A citrom nekem mindig a nyarat idézi, különösen a spagettin. Némi fokhagyma, petrezselyem, meg persze só, bors, olívaolaj, ízlés szerint peperoncino (chilipaprika). Recept sem kell hozzá.



3 megjegyzés:

duende írta...

A kedvencem :) Megunhatatlan...

marta írta...

Jaj de örülök hogy újra itt vagy!Mikor megláttam a bejegyzést azt hittem nem jol látok!Igen.."Soha ne mondd hogy SOHA"..én is azt mondta soha nem hagyom el Erdélyt..és mégis..:(..nagyon örülök..:)hogy ujra olvashatlak!..<3

Anikó írta...

Én ugyanezt még megfejelem hegyes erős zöldpaprikával, tényleg mennyei a maga végtelen egyszerűségében :-)