Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 01. 22.

Tavasz a szobában

Beköltözött a tavasz a szobámba - kinyíltak a jácinthagymák. Még decemberben tettem őket üvegbe és azzal a lendülettel el is felejtkeztem róluk. A sanyarú bánásmód ellenére virágot bontottak és kábító illattal lengik be a szobát. Igazi tavasz van nálunk...


5 megjegyzés:

duende írta...

Gyönyörűek! És hogy imádom a jácint illatát... mesés.

erős ildikó írta...

Végre egy kis tavasz! Tudom, hogy korai, de én már várom...

Palócprovence írta...

Tényleg mesés az illatuk és mind az ötnek eltérő egy picit.

Már én is nagyon várom a tavaszt, pedig még előttünk a február.

Lilla írta...

Szinte érzem az illatukat! Csoda szépek, nagyon klassz lehet belépni a szobába és érezni egy kis friss tavaszi virágillatot!
Már alig várom hogy itt legyen a tavasz!:)

Palócprovence írta...

Tényleg klassz. Nem vagy egyedül a tavaszvárással! :)