Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2013. 04. 19.

Fiókból polcot


Mire jó egy használaton kívüli fiók? Sok mindenre. De hogy maradjunk a tárolásnál, praktikus polc készülhet belőle.



A polcokhoz méretre vágtam a gyalult keskeny deszkát (maradék volt). A polctartóknak lyukat fúrtam a fiók belső oldalára. A polc felfüggesztéséhez való l alakú rögzítőket is felcsavaroztam. A fiók eredetileg is barna volt, de mahagóni színű páccal átkentem, a polcokat pedig kékkel. 



Száradás után mehettek is rá az üvegek...



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagy ötlet, állati jól mutat megpakolva :) Eszter

Palócprovence írta...

Köszi! :)