Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2013. 03. 11.

Kereskedői véna


Megjelent egy hetilap kerti különszáma, így megkértem a lányomat, hozzon nekem egy példányt belőle a Városból. Már itthon vettük észre rajta a dátumot: 2012. Annak elég kicsi a valószínűsége, hogy egy kiadó áprilisban ne tudná, hogy már 2013 van, de azért rákerestünk a neten a címlapképre.
És igen, ez bizony a tavalyi szám volt.

Kereskedői véna vagy egyszerű pofátlanság? Döntse el mindenki maga! Tanulság: manapság már nem csak az élelmiszerek dátumát kell nézni, de az újságokét is...

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Pffff. Akkor már nem is érdekel.

Zsuzsa írta...

Vagy úgy gondolták, hogy nagy valószínűség szerint idén is lesz tavasz, rásózzák a tavaly el nem adott példányokat idén a jóhiszeműre!