Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 10. 20.

Üvegek

Kaptam egy e-mailt a nagykőrösi ATIKRISZ 2000 Bt-től, melyben felhívták figyelmemet a cégük által forgalmazott üvegekre és fémtetőkre.





Bár a befőzési szezon nagyja már lement (azért lesz még mit eltenni télen is) és remélhetőleg jövőre is lesz nyár, ezért akinek szüksége van üvegekre és tetőkre, valamint Nagykőrös közelében lakik, érdemes megtekintenie kínálatukat (árakat nem tudok).

4 megjegyzés:

Gabojsza írta...

Ez igazán hasznos, köszönöm.-)
Már beszéltem is velük, a 200 ml-es lekváros üveg tetővel, Áfával 47.-Ft

Turák Kinga írta...

nos, ez egész jó ár, bár nekem a tető nem is kell... amúgy is olyan nehéz kis üveghez jutni, bár most elég sok a kis gyerekes a környezetemben... postán is szállítanak ki, mert kissé messze vagyok tőlük...

Palócprovence írta...

Gabojsza, szívesen! :) Ez nagyon jó ár! Én Vácon 130 Ft-ért vettem a nyáron és nagyon örültem ennek is, mert sehol máshol nem láttam a környéken ilyen kis méretben.

Palócprovence írta...

Kinga, ezt jó tudni, azt hittem, hogy csak tetőt szállítanak postán.