Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2010. 01. 14.

7 titok, ami nem is titok


Mandytől és Szemirámisztól is megkaptam a Kreatív blogger díjat, ezúton is köszönöm!


A szabályok szerint:

  1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte
  2. A logót ki kell tennem a blogomba
  3. Be kell linkelni azt, akitől kaptam
  4. Írni kell magamról 7 dolgot
  5. Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak
  6. Be kell linkelnem őket
  7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

Egyszer már elárultam magamról 7 dolgot és 6 lényegtelent is, de nem akarok a játék elrontója lenni, legyen ismét 7 dolog.

  • Nem vagyok egy politikus alkat, ami a szívemen, az a számon.
  • Nomád lélek vagyok, lételemem a változatosság. Ha más nincs, átrendezem a lakást.
  • Őrületbe kergetem a környezetemet a színekkel. Az átlagosnál több színárnyalatot tudok megkülönböztetni, ezért én vagyok a festők rémálma.
  • Ahhoz képest, hogy általános iskolásként még régésznek készültem és középiskolásként etológusnak, sok mindennel foglalkoztam eddig. Éppen csak akasztott ember nem voltam még.
  • Az első diplomámat trópusi és szubtrópusi növénytermesztésből és állattenyésztésből szereztem, ezért egyetemistaként egy cseregyakorlatot Szíriában töltöttem. Itt szerettem bele az arab konyhába.
  • Évekig hastáncoltam.
  • Nem vezetek éjjel. Bár pl. a lakásban tökéletesen látok teljes sötétben is, azonban az autók fényszórójától szinte semmit sem látok, így attól rettegve, hogy nem veszek észre egy kivilágítatlan biciklist vagy gyalogost, inkább nem ülök autóba.
Én az Ő "titkaikra" lennék kíváncsi, hogy kicsit jobban megismerjem Őket:

Gasztromami
Gyöngyi
Felhőlány
Ms. Poppy
Notburga
Nea
Puszedli

14 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Köszönöm a felkérést, a díjat - ám egy kis türelmet kérek!

Náncsi írta...

Na végre valaki!!! Én sem látok vezetni este, olyan mintha a szememet égetné ki a másik autó reflektora, de mindenki hülyének néz ha mondom, hiába próbálok máshova nézni, nem látok szinte semmit...

Felhőlány írta...

Köszönöm szépen! :) Nem szeretek magamról beszélni - ezzel rögtön elárultam egy "titkot"... :) De természetesen örömmel teszek eleget a felkérésnek! :))

Ms. Poppy írta...

Köszönöm szépen! Mindjárt közzé is teszem a blogon a 7 nemtitok totkomat.:) Mellesleg legszívesebben neked is visszaküldeném.

Palócprovence írta...

Gyöngyi, OK! :)

Palócprovence írta...

Náncsi, ugye milyen vacak dolog?! Akinek nem ilyen a szeme, nem érti meg...

Palócprovence írta...

Felhőlány, kiváncsivá tettél! :)

Palócprovence írta...

Ms.Poppy, én köszönöm! :)

Notburga írta...

Köszönöm szépen a díjat. Igyekszem a továbbiakban a szabályoknak eleget tenni, remélem a hétvégén lesz rá idöm ;-)

Puszedli írta...

Én is köszönöm! Amint lesz némi energiám megírom! :)

Nea írta...

Köszönöm szépen életem első blogger-díját, néhány napon belül igyekszem a felkérésnek eleget tenni :)

Palócprovence írta...

:))

Kósa Márta írta...

Üdvözlet!
Végre rászántam magam és itt vagyok.
Már csak idő kell és bloggomba életet lehetek!
És hogy honnan?
Tudod a
www.fafarago.hu!
Január 25.-én hétfőn nyílik a Magyar Kézműves Remek kiállítás a Vajdahunyad várban! Ha teheted híreszteld el kérlek!

Konyhatündér írta...

Köszönöm én is a felkérést, csak most értem ide, igyekszem hamarosan eleget tenni neki!