Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2010. 01. 22.

Táskarejtelmek


Felhőlány és Ági is arra kíváncsi, hogy mit rejt a táskám. Hát, semmi izgalmasat. Eltekintve az utazásoktól, amikor kisebb túlélőfelszerelést gyömöszölök igen méretes táskámba, a hétköznapokban igyekszem a legminimálisabb dolgokat belepakolni. Sőt, sokszor táskát sem viszek magammal, de ha igen, akkor ezek vannak benne:

  • kis üveg víz
  • ernyő
  • pénztárca iratokkal - jobb esetben jogosítvány is, ha éppen nem felejtem otthon
  • kulcsok
  • telefon
  • textilszatyor - nem tervezett vásárláshoz jól jön
  • papírzsebkendő
Ha vonattal utazom vagy tudom, hogy várakoznom kell, akkor olvasnivaló is.

Én Yasmine, Renata és Reni táskájába kukkantanék bele.

5 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Köszönöm a kérdést! Hamarosan sort kerítek rá :))

Renata Kalman írta...

Halihó!
Izgalmas téma, a jövő hét elején megválaszolom!
Igazán praktikus és letisztult a táskád, így a leírás alapján.
Az enyémet nehéz lesz kilistázni, sajnos én rögeszmés teli táska-hurcoló vagyok. :)
És jó, ha csak egyet viszek...:)

Felhőlány írta...

Köszönöm szépen! :)) Irigyellek, hogy ennyire tudatos és praktikus vagy... Nálam ez sajnos nem működik...

Gyöngyi írta...

Nem is olyan vészes! Szép hétvégét kívánok!

Palócprovence írta...

Leginkább a lustaságom motiválja a kevés cuccot, így nem kell cipelni.:)