Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 03. 01.

Díj Barátoktól Barátoknak

Limara és Citromfű is meglepett e díjjal, aminek nagyon örültem, hiszen én is barátaimnak érzem Őket! Köszönöm Nekik!



"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."

Ismételten feladták a leckét, nehéz a választás. Természetesen én is küldöm Limarának és Citromfűnek, valamint Nekik:

Anuka
Balzsam
Duende
Fekete Bodza
Gabah
Napmátka
Renáta
Vesta

9 megjegyzés:

Vesta írta...

Köszönöm, az érzés kölcsönös!

Palócprovence írta...

:)))

Renata Kalman írta...

Köszönöm szépen!
Most díjjal nem tudom megkösözönni, de majd lesz még rá alkalom!!

erős ildikó írta...

Nagyon köszönöm Neked!

Névtelen írta...

Nagyon szépen köszönöm! :)

Palócprovence írta...

Örömmel küldtem! :))

anuka írta...

Köszönöm kedves!

Gabah írta...

No, ideértem végre. :-)
Mille grazie carissima!
:-)

Palócprovence írta...

Volentieri! :)