Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2013. 07. 30.

A madarak ajándékai

A téli madáretetésnek máig ható eredményei jól megfigyelhetőek. Na, arról szó sincs, hogy a madarak maradtak és szorgosan pusztítják a kártevőket, mint ahogy a városi legendákban gyakran hallani. Ahogy elfogyott a rendszeres ingyen kaja, eltűntek, mint a kámfor. A kis hálátlanok...
Viszont amerre jártak és elpotyogtatták a napraforgómagokat a kertben, ott kikeltek a napraforgók.



A kellemetlenebb része a dolognak, hogy az etetőhelyek környékén felütötte a fejét a parlagfű, így rendszeresen gyomlálhatok. Bár ezt előre megmondta a Gazdaboltos, hogy így lesz, de én optimista voltam...

Nincsenek megjegyzések: